Viktig informasjon om påmelding >
*Alle kurspåmeldinger er bindende.
*Skal arbeidsgiver/oppdragsgiver dekke kursavgiften, må firmanavn og organisasjonsnummer oppgis ved påmelding.
*Skal du betale kursavgiften PRIVAT, vennligst oppgi det ved påmelding.
*Skal NAV dekke kursavgiften må saksbehandler hos NAV sende oss «TILSKUDDSBREV-ENKELTPLASS AMO». Oppgi info om dette ved påmelding.
*Persondata håndteres iht. GDPR/personopplysningsloven.
Fakturering
*Faktura sendes ut 1 uke før kursstart med 14 dagers forfall.
*Ved for sen betaling må purregebyr og renter påregnes.
*Fakturainformasjon meldes inn via påmeldingsskjema.
*Privat personer plikter seg til å betale på forhånd, innen 2 uker til kursdato.
*Faktura sendes digitalt.
Avbestilling
*50% belastes hvis det er mindre enn 21 dager til oppstart.
*100% belastes hvis det er mindre enn 8 dager til oppstart (mulig å endre navn til senest
dagen før).
*Ved frafall på grunn av sykdom må gyldig legeerklæring fremvises for at kursavgiften
skal bortfalle.
*Alle avmeldinger/endringer skal skje skriftlig per e-post til kurs@servtech.no
Kansellering av kurs
Tar forbehold om avlysning av kurs ved sykdom hos instruktør, for få deltaker eller force majeure.
Blir kurs avlyst, blir kursavgiften refundert. Servtech står ikke til ansvar for økonomiske konsekvenser som følge av kansellert kurs utover dette.
Kursbevis
*Digitalt kursbevis i PDF-format sendes til deltakerens e-post etter fullført kurs.
Servtech Service AS, Kobberveien 2, 4313 Sandnes
Org.nr. NO995 861 917 MVA